torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Till alla mina bloggläsare här kommer en alla hjärtansdag hälsning ifrån mig




kom ihåg att visa era nära och kära, kärlek och omtanke varje dag, för livet kan ändras så fort från en minut till en annan, jag tycker igentligen inte att en alla hjärtans dag, dag ska behövas, jag och min älskling talar varje dag om att vi älskar varandra, i både ord och handling och jag tycker inte som en del att orden kan bli för utnötta, för vi menar det vi säger varje dag, jag tycker det är bättre att säga jag älskar dig en gång för mycket än en gång för lite och man behöver inte köpa presenter för att tala om att man tycker om någon. omtanke är gratis och betyder så mycket mer än vad dyra presenter gör.
Men visst är det gulligt med alla hjärtans dag det tycker jag med.
kramar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar