torsdag 11 oktober 2012

Bilder


Hittade lite höstbilder i mobilen  som jag tänkte bjuda på :)

Jag och Thilde i lekparken
 

 Thilde hittade en boll som vi sparka lite med :)
 
 Här är vi vid Siggeforasjön och grillar korv
 att regnet hänger i luften
 hindra inte oss, att ge oss ut på äventyr:)
 
 Grilla korv över öppen eld smakar mums!
 

 
Far och dotter
 
 
 

vi hitta lite svamp på vår prommenad,
denna är nog inte så ätlig men väldigt vacker.

Jag hitta något kg svamp enbart längs med stigen vi gick:)
 
Rensat och klart så blev det ca 1 och 1/2 stor skål med svamp
 
Efter förvällning så blev bara detta kvar :o

 
Thilde och jag gungar gungbräda :)
 

 
Våran lilla klätterapa... men hon har väldigt bra motorik också :)



 
Jag bakade lite kanelbullar till familjen på kanelbullens dag :)
 
 
 

2 kommentarer: