lördag 1 oktober 2011

Rosa månaden

Nu har den rosa månaden inletts, och jag har startat en egen insamling hos cancerfonden,  SNÄLLA!  ge ett eller flera bidrag till  forskningen om bröstcancer, jag önskar ingen att behöva gå igenom det jag gör just nu, varje dag får 15-20 kvinnor i Sverige diagnosen bröstcancer, och närmare 80 % överlever, jag vill att forskarna hittar ett botemedel, mediciner som inte ger så hemska biverkningar, och att spridd bröstcancer ska kunna botas, vilket det inte går idag, min egen rädsla är att få ett återfall och kämpa mot tiden för att se mina barn växa upp, jag har en aggressiv sort av bröstcancer som lätt sprider sig i kroppen, forskningen behöver mer pengar för att hitta ett botemedel och att alla drabbade ska få så bra behandling som möjligt, så skänk ett bidrag till min insamling hos cancerfonden, tack på förhand/Annika

Stöd kampen mot bröstcancern



SMS:a BESEGRA 5723 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.
Exempel: BESEGRA 5723 Johan Ek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar