tisdag 14 juni 2011

dålig igen

Jag har tydligen fått tillbaka mina problem med magen, för ca en månad sedan var jag rejält dålig i magen med hemska kramper, nu är jag inte lika dålig men jag har haft rejäla kramper på morgonen och fått springa på toa, just nu är det rätt lugnt men jag är fruktansvärt trött, om jag känner mig bättre i morgon måste jag uppsöka läkare för så här kan jag inte ha det, måste även uppsöka läkare för mitt vänstra bröst som fortfarande inte är bra. Det blev ingen förbätting alls utav medicinen mot bröst infektion, så det är något annat skit jag har i bröstet, lite info om det då: just nu misstänker jag själv att det är en svampinfektion som jag måste ha fått under tiden jag ammade Thilde,( när hon fick tänder fick jag ibland sår på bröstet) eftersom besvären uppkom strax innan jag slutade amma henne, men då hade jag mer ont i bröstet, men nu, ser det helkonstigt ut, med en massa röda utslag på ena sidan som kliar och svider, vårtgården är jättehård och knölig och vårtan syns knappt, bröstet är svullet och mycket större än mitt högra bröst som känns helt normalt, det både värker och kliar inuti det vänstra bröstet, jag vet att jag borde gått till läkaren igen, men jag har aldrig tid att ringa då jag är på jobbet,och ska man ha en tid måste man ringa kl: 8.00 samma morgon, och skulle jag då få en tid får jag den samma dag och då blir det problem att gå tidigare från jobbet för jag har 1 1/2 timmes resväg hem till hälsocentralen där jag är listad.vilket oftast inte går för jobbet och då blir det så här, att man aldrig kommer iväg fast man behöver det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar