söndag 22 maj 2011

Inställd fest

Jag har blivit sämre på att uppdatera igen, så jag ska försöka att bli bättre på det,
I måndags fyllde Angelika 18 år, tänk att hon redan är så stor,men jag tror att hon har en försenad tonårrstrots, just nu är hon inte rolig att ha att göra med, det var tänkt att vi skulle ha någon form av firande i morgon  men hon tycks inte förstå att om hon vill ha något sådant, får hon oxå visa lite intresse och vara med och planera lite, men när jag börjar ställa krav på fröken, så flyr hon och just nu så är hon hos sin pappa  så det blir inget firande alls i morgon, det är ju tråkigt, men då hon knappt har varit hemma på hela veckan, så tappade jag lusten att ordna något åt henne, skolan har blivit lidande pga att hennes  vänner och intressen  har prioteras först, så nu panik pluggar hon för att inte bli av med sitt csn stöd, och säger man något så får man ett uppkäftigt svar tillbaka, nu är hon hos sin pappa för att plugga för att få lugn och ro  som hon sa i telefon, nu passar det bra att vara hos sin pappa som hon annars tycker är så lynnig i humöret, så det blir ständiga bråk hos honom att hon inte vill bo där, men men, hon växer väl upp en dag hon med...
Detta är länge sedan:) här var Angelika 2 år
Idag (läs igår) var vi bjudan på barnkalas i Enköping, hos en arbetskamrat till Per, en trevlig eftermiddag med underbart väder hade vi:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar