fredag 4 februari 2011

Besök ifrån norr


ska försöka att få lite ordning här hemma, man har ju inte precis haft någon ork eller lust att städa på sistone, Angelikas rum står fortfarande tomt där händer inget heller,vi ska ta och gå ner till kontoret och begära hyressänkning för snart har rummet stått tomt i en månad utan att vi har kunnat använda det.och resten av lgh är rörig pga det.

Idag kommer svärföräldrarana ner hit kanske inte just till oss men till Västerås, och de har med sig en massa gott älgkött att fylla på frysen med=) så det blir väl ett besök till västerås i kväll kan jag tänka mig, så jag ska väl ta och göra mig i ordning, jag känner mig väl inte så jätte fräsch just nu så det blir väl till att hoppa in i duschen innan älsklingen och Thilde kommer hem,


ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar