tisdag 11 januari 2011

väntar på samtal

Gör ett litet snabbt inlägg här på morgonen:) igår var första arbetsdagen efter semestern, och jag hade väl precis börjat må lite bättre,Marginaljustera men jag behövde inte mer än komma till jobbet så började jag må som innan jag började med Losec, så jag bestämmde mig för att ringa läkaren igen, för att få en tid och hon ville boka in mig på en akuttid och det måste jag göra samma dag så nu har jag ringt aoch väntar bara på att någon läkare ska ringa upp mig så att jag får en tid idag, jag vill ju veta vad det är för fel på min mage om det bara beror på stress eller om det är något annat, har oxå fått veta att det inte är bara jag som mår så här på jobbet och varit dålig över julledigheten, så jag hoppas att chefen ska ta tag i det här problemet snart så man kan tycka det är roligt att jobba igen.
Nu har tövädret kommit hit och det tycker inte jag är något vidare, vi har ju mer snö här nere än vad det var uppe i norr, och nu börjar den smälta snabbt, och snorhalt är det så man håller på att slå i backen var och varannat steg man tar, dåligt sandat och plogat är det oxå, så är det inte halt så är marken så ojämn så man håller på att vricka fötterna av sig, jag vill ju hellre ha snön kvar, för vem inbillar sig att vintern är över i januari? det kommer ju komma mera snö som ska slaskas bort, och blöt om fötterna blir man, nej vintern kan få stanna till mars sen kan våren få komma på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar