söndag 4 juli 2010

Trevlig sommar=)

Det verkar inte bli något större utbrott av vattkoppor hos Thilde, hon har bara fått prickar i pannan och någon i hårbotten och en på foten, inget som har besvärat henne, och nu har de börjat att torka ut och jag ser inga nya på väg heller, om de nu va vattkoppor vill säga men kan inte komma på något annat då hon inte hade några utslag då vi åkte i från norrlnand, nu ser utslagen ut som små sårskorpor,men jag har för mig att Angelikas och Markus vattkoppor var större de började oxå försiktigt men sen så fick de fart och kom över hela kroppen, men Markus har ett ganska stort ärr efter sin första koppa han fick, så därfär är jag lite fundersam denna gång om det verkligen är vattkoppor, då Thildes utslag är små, men på bilder i läkarböcker jag har så är faktiskt utslagen små och många, men men jag är glad om det har ett snabbt och lindrigt förlopp , för det är faktiskt inget roligt att tvinga henne att vara inne då hon är pigg för övrigt, så det blir att hålla till på balkongen och svalkan i skuggan=). Nu är det bara en vecka kvar sen får jag gå på semester jag längtar efter att få vara ledig nu när det är så här varmt, per han tjuvstartar redan nästa vecka då han har tagit föräldradagar, skönt för han och Thilde att få var hemma lite=)





ha en härlig fortsättning på söndagen kram




Ha, ha, mamma, nu tog jag din stol, och här har jag det bra=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar