torsdag 12 november 2009

Tittut


Nu mera så vänder sig Thilde på magen i sängen när hon vaknar och kikar mellan spjällorna på sängen för att se om jag är vaken. Det är så sött när hon gör så :)...idag gjorde vi vårt första besök på öppna förskolan det har inte blivit av att vi har gått dit tidigare varför vet jag inte riktigt, men Thilde tyckte det va jätteskoj. Så det blir fler besök framöver. Jag passade även på att anmäla henne till babymassage. Hon är ju ganska stor nu men det gick bra så länge hon inte va för rörlig och kröp iväg:) men det gör hon inte än.. Men det fanns en flicka där som är lika gammal som Thilde som kröp som bara den, Thilde vill så gärna krypa men än så länge har hon inte kommit på hur man gör :) på hemvägen så somnade Thilde i vagnen trots att det bara är 5 min promenad väg, hon vart så trött att hon inte vaknade ens då jag tog av henne kläderna :)... nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma... Hej så länge!