måndag 16 november 2009

Nu tar hon sig framåt=)

Filmade detta igår, (kvaliten är lite dålig, men det kan ju vara roligt att se ändå) Hon tar sig fram av ren tjurighet tror jag;) och i dag kan hon stå på händer och knän en kort stund och gunga=), nu lär hon sig väldigt fort... just nu så jagar hon en tom läsk flaska på golvet och stilen är något mellan krypa och åla och dra sig framåt, men fram tar hon sig=)





Idag var vi på öppna förskolan, jag trodde det var idag Thilde skulle på Baby massage, men hennes grupp startar inte förän nästa måndag, och i dag var det bara återträff för den tidigare gruppen, men vi fick vara med där ändå, och där var ju bebisar i Thildes ålder, och en förälder kände man ju igen i från föräldra gruppen på bvc, lite mysigt tyckte Thilde att det var att bli masserad, hon är ju lite van vid att jag gör det efter att hon har badat, men jag ville lära mig att massera på riktigt så det ska bli spännande att se nästa gång, men nu är hon ju rörlig våran lilla tös, men det ska nog gå ändå tror jag:)