fredag 4 september 2009

Första tanden :)


Igår så fick Thilde sina 2 sprutor hon var jätte duktig andra sprutan gjorde lite ont men det sa sköterskan att den gör tyvärr men Thilde tröstades snabbt hon vägdes och mättes oxå men som jag befarade så hade hon knappt ökat i vikt sen sist ca 100g och och inte ens en hel cm hade hon växt . Men fick rådet att fortsätta att ge henne gröt istället för Välling och fortsätta att amma .den fastare maten skulle oxå kunna göra så att hon kräks mindre och i går åt hon riktigt bra ,misstänkte när jag matade att hon hade fått en tand då det kändes hårt i munnen och i dag fick jag det bekräftat då jag kände efter i munnen på henne så var det en liten vass tand på väg upp :) sitter i bilen på väg upp till norrland och skriver och det är inte det lättaste så jag uppdaterar lite senare hej så länge