torsdag 3 september 2009

Förkyld :(

Lagom till att vi ska åka upp så har man blivit förkyld :( det är väl det som har lurat i kroppen ett tag nu, då jag har haft så ont i nacken och varit så trött, halsont och ont i hela kroppen har jag men ingen feber som tur är, men man kan ju känna sig riktigt risig ändå utan att ha någon feber,ja så nu är det att kurera sig som gäller och försöka att vila, men det är inte så lätt, jag måste ju packa åt mig och Thilde idag, hoppas kläderna hinner att bli torra under dagen, hade tvättstugan igår och i torkrummet där hinner kläderna aldrig att bli torra så det var bara att plocka upp i lgh och hänga på tork, Per har ju redan packat sin väska så det är bara vi kvar, Thilde kräks ju ner kläder på löpande band både hennes och mina, så man får tvätta upp allt i sista minuten och packa då de blivit torrt, inte mycket att göra åt. idag ska Jag och Thilde till Bvc och ta 5 mån vaccinationen, så det blir nog vägning och mätning oxå, hoppas bara att hon har gått upp lite i vikt, jag har svårt att tro det, så mycket som hon kräks men det lär väl visa sig i dag, hon äter ju konstant för att kompensera det hon kräks,men i övrigt verkar hon ju må bra, nej dax att sluta skriva nu, lilltjejen påkallar min uppmärksamhet, och fösöker att hjälpa till att skriva=)
´öfö