onsdag 22 juli 2009

Flera bilder







Thilde och Ebba


Mimmi och Thilde


Pappa Per =) och Thilde




Tänk vad man kan hitta på Ikea nu för tiden;) Busungen Thilde kom med i påsen=)


Pappa sover på Balkongen och dotter är vaken=)




Hej kompis!






se vad jag kan sitta fint i stolen=)





Bäst att hålla i linnet ordentligt så att man inte ramlar ur;)







BILDER
från min gamla lgh eller akvariumet som det mera liknade då den var tömd

Badrum

klädkammare



uteplats med utkik och inkik till grannarna;)


barnens sovrum





V-rum och ingång till barnens rum

hall till v-rum badrum och klädkammare på sidorna


hyllorna i köket följde med lgh när ja flyttade in och lämnades kvar nu är jag flyttade, för väggen är trasig inunder, jag var lite orolig att jag skulle behöva måla om innan jag flyttade


köket med kyl och frys och städskåp



köket från en annan vinkel med insyn till grannarna :0

sovrummet 1 som jag hade med insyn, jag kan säga att gardinerna alltid var fördragna:0