onsdag 29 juli 2009

Bokat dop=)


Ringde kyrkan i måndags och bokade tid för dop,för nu är det hög tid att döpa henne=) ja för jag tycker att dop är en fin tradition, inte för att jag själv är döpt för det är jag inte, jag är den enda av mina syskon som inte är döpt , men både Angelika och Markus är döpta så jag ville att Thilde oxå ska bli döpt, så nu är det planering som gäller, jag har börjat titta runt på olika sidor som gör inbjudningskort till dop,som man får designa själv, men det är ju jättedyrt, så jag har börjat att knåpa själv i word, visst skulle jag kunna göra kort för hand men det blir en hel del kort och det orkar jag inte ;/ så vi får väl se vad det blir av det hela.
Jag har ju hållit på att knåpat med hemsidor så då ska jag väl klara detta med:) ja jag har nämligen en egen hemsida, men det var länge sedan jag höll på där och jag har inte uppdaterat den på väldig länge, jag måste installera in frontpage igen för den försvann då datorn krachade senast, och sedan dess har jag inte haft någon lust att lägga ner någon energi på hemsidan, men var in och kikade lite i dag , och funderar på att ta upp det hela igen, för det är faktiskt riktigt roligt då man håller på=) men det är tidskrävande, jag gjorde den mest för skojs skull och testa om jag klarade av det där med htlm koder, och det är inte så svårt bara man kommer in i det =)men jag funderar på att göra hemsidan lite mer seriös nu då jag är hemma om dagarna, ja om ni vill kika in så har ni adressen här:http://medlem.spray.se/brinkannika/ men ni får ha lite överseende med att många länkar är gamla och fungerar inte längre och det är gamla bilder och uppgifter på sidorna, men kika gärna in och lämna ett litet medelande i gästboken så ser jag att ni har besökt mig:)
Nej nu är det hög tid att gå och sov lite, sov gott allesamman:)