fredag 19 juni 2009

Trevlig midsommar!


Idag har Per Thilde och jag firat midsommar hemma i lugn och ro. Angelika och Markus är hos sin pappa den här helgen, Och Thilde är lite förkyld igen så vi valde att vara hemma,.Just nu ligger Thilde och pratar med sin pappa :) och klagar över att han inte vill he henne mat men det är det ju bara mamma som kan ge;) , I morgon får vi besök av vänner så då ska vi laga lite god mat och ha det trevligt :) jag och Thilde va på 2 mån kontroll i veckan och allt såg fint ut men hon behöver ligga och träna mer på mage och växla sida då hon ligger ner för hon är lite platt på ena sidan av huvudet, den sidan hon föredrar att ligga på,.så nu ser vi till att lägga henne på andra sidan oxå. Men reflexerna va fina och hon jollrade och log mot läkaren så hon blev godkänd ändå ;) Nu ska jag fortsätta att vara social mot mina älsklingar ;) så jag passar på att önska alla en trevlig midsommar hej så länge kram