onsdag 3 juni 2009

Packa packa packa

Ja det är nästan det enda man hinner med nu på dagarna, men lite annat blir det också;)

förra torsdagen var jag på jobbet igen, för att titta på barnens vernissage, som hela enheten hade tillsammans, när jag kom till jobbet så blev det att hoppa in och jobba en stund, för det var ett smärre kaos då jag kom, förskolan skulle stänga kl 15.00 denna dagen pga vernissagen och barnen skulle bli hämtade senast kl 14.45, kl 15.00 så var det fortfarande 16 barn kvar, respektlöst av föräldrarna tycker jag... så jag och några föräldrar och mina arbetskamrater tog med oss barnen och gick iväg till Thor för all personal skulle ju hjälpa till under vernissagen och var ju tvungna att vara på plats kl .15.00, när vi kom till Thor så var det massor av folk där och hålla reda på 16 ungar i det havet av barn och föräldrar var ju inte lätt, men tillslut så blev barnen hämtade av sina föräldrar som tur var.. hur som helst när jag kom till jobbet så fick Thilde en elefant av mina arbetskollegor som spelar och jag fick en blomma för att jag har fyllt år:) och fick veta att jag var efterlängtad och saknad =)

i söndags så var det ju mors dag och Angelika hade en liten dansuppvisning i Hagaparken i solna på Haga dagen så vi var dit hela familjen och tittade då hon och kulturskolan dansade, en trevlig men väldigt varm dag, som avslutades med ett besök på en kinaresturang i solna, jag fick ju lite pengar då jag fyllde år så jag passade på att bjuda familjen på lite god mat då vi alla var samlade..
nu har vi iaf fått nycklarna till lgh och Per har redan kört över lite lådor , men mycket återstår, lägger in lite bilder ifrån helgen och ifrån nya lgh.





Hagadagen söndagen den 31 maj

genrepet bakom scenen=)




Bellman på promenad med 2 fagra damer=)














koppartälten i bakgrunden






var ute och gick med Thilde i 2 timmar i detta härliga väder igår,
en ur och skur mamma är jag nog=)

Nya lägenheten omöblerad och tom
Hallen
klädkammare rakt fram och till vänster bad och toalett
till höger ligger barnens sovrum


badrummet



sovrum 3


kök och sovrum 3


kök



v-rum med balkong


v-rum
mörka tapeter tyvärr


Sovrum 1 med utgång till balkongen


Sovrum 2 med en egen utgång till balkongen