söndag 28 juni 2009

I kväll åker vi=)

I går så var Maria och hennes lilla Tyra och hälsade på hemma hos oss, så vi passade på att bjuda på lite gott på fm blev det kladdkaka och kaffe och till middag blev det älgfilé med creme fraiche sås , och till det en fransk potatis sallad, och grönsallad, och allt åt vi ute på balkongen som var sval och skön på eftermidagen och riktigt mumsigt var det=) en riktigt trevlig dag hade vi tillsammans.
Ikväll åker vi runt 21 tiden, det är nog rätt så bra att åka på kvällen nu ,när det är så här varmt ute och sedan så kanske Thilde sover större delen av resan om vi har tur

lägger in lite bilder från gårdagen och ifrån idag



så här glad är jag med storebror Markus



Jag ska bevisa att jag kan lyfta huvudet...


Se så duktig jag är:)




och jag kan vända på mig oxå från mage till rygg




jag kan mycket bara jag vill :)



så här glad var jag i går=)




Lilla Tyra 1 1/2 år

tur man har lite leksaker hemma att roa med=)


Pappa Per och Thilde



Maria

Per med Thilde och Angelika sitter och ritar



en liten sur Tyra som inte får göra som hon vill=)


men nycklar är roligt att leka med och hon vet
hur man använder dessa "låsa" "låsa"
inga nycklar som passar till dörren dock