onsdag 27 maj 2009

Snart dax för flytt!

Just nu händer det inte så mycket förutom allt som har med flytten att göra. och det blir en dyr historia denna månad 3 hyror ska betalas, bara mina räkningar med 2 hyror inräknade gick på 15.000 men nu är det betalt i alla fall och det är ju skönt att ha det undanstökat, sedan kostar ju flyttbilen 4000 kr men det fixar sig det med, men det blir inte mycket kvar att leva på i juni månad, med semester och allt *suck* Men som min mamma alltid sa när det var något som var jobbigt : det ordnar sig alltid, och konstigt nog så brukar det faktiskt göra det, fast det inte känns så för stunden. men men nog om tråkigheter som räkningar... I helgen så packade vi Pers lgh så den är nästan klar lite småplock som ska ner i lådor återstår, och skräp i säckar som ska till återbruket, sen är det bara städningen av lgh kvar , men det är nog lättast att städa då lgh är tom, men lite har jag redan gjort, med det återstår en hel del, sedan ska ju min lgh packas ner men jag tror det går ganska fort har ju alla flyttlådorna kvar och jag har inte hunnit samla på mig så mycket under de 2år och 8 månader som jag har bott här, men det finns ju gott om saker ändå kan jag ju lungt påstå ;) jag har en hel del böcker, video, och dvd skivor, och cd som tar en hel del plats i lådor, för det blir ju tungt av såna saker, och en hel del porslin och glas har jag ju oxå;) så nog blir det en hel del lådor alltid, men men det fixar sig alltid;)

lägger in lite bilder på "lillsnuttan"


mammas och pappas lilla älskling <3>




En "stolt pappa" med en nyfödd Thilde=)
ja han har föresten en egen blogg numera, med just det namnet;)