onsdag 1 april 2009

Mars katter=)

Här kommer lite bilder ifrån igår
då jag kikade ut på terassen så ser jag en katt som kurrar och har sig
och en bit bort ser jag en annan katt sitta, trodde faktiskt att den här katten var en hankatt för jag har sett en vit katt springa omkring och skrika och skvätta överallt, men denna katt uppförde sig som en hona

efter ett tag så vågar sig denna katt fram och tyst är han knappast ;)


ett försök till uppvaktning ;) men när de ser att jag tittar på de genom fönstret, så springer den svarta katten först iväg och jamar och lockar på den vita, medans hon å sin sida kurrar och lockar tillbaka honom, sedan så hoppar de över till grannens tomt för att vara ifred ;)

och just som de har smygit över staketet så kommer denna katt smygandes efter och detta är ju den vita hankatten jag sett skrika och skvätta överallt =) och han följer efter det andra paret till grannens tomt, så jag vet inte fortsättningen på hur det slutade för dessa kärlekskranka katter, eller vem som vann *s*

Nu har man skurat badrumet och rensat avloppet tur att man inte lider av illamående, för avloppet var ingen trevlig historia :S men resultatet blev bra tillslut, nu ska jag bara vila ryggen lite innan jag fortsätter med att dammsuga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar