tisdag 28 april 2009

Bvc


Blogg via mobilen... Min lilla "snutta " växer och blir allt större vi var till Bvc igår och nu väger hon 3930 och är 53,6 cm lång jag gissade innan att hon nog nu väger närmre 4kg hon börjar kännas ganska tung nu;) jag fick oxå rådet att inte låta henne små snutta alltför ofta eftersom det kan ge magknip vilket jag själv hade misstänkt att det kunde ge, så nu får hon snutta på napp istället då hon bara har ett snutt behov .igår var det pers sista pappa dag så då bar det iväg till eskilstuna för att hämta ut pers bössa som nu var färdig gängad och klar så nu kanske man slipper tjatet om den ,han har nog inte haft något annat i huvudet de 2 senaste månaderna men nu måste den ju provskjutas *suck*själv så har man huvudet fullt med bebis att amma ,och rapa Thilde och att byta bajsblöjor ;) men hon är så gosig så hon är värd all omsorg :)i morgon ska jag försöka att ta mig iväg till jobbet och hälsa på, de vill så gärna se underverket så hoppas att jag klarar av tåg och buss turen och alla trappor dit själv man är ju inte så van vid barnvagnen ännu ;) men nu ska jag föröka att väcka Thilde lite för ett sista kvälls mål och blöj böte sen så ska vi sova för natten ...God natt ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar