fredag 27 februari 2009

Så trött



Nu var det ett tag igen sen jag skrev något, inte för att det inte finns något att skriva, det finns det men jag har helt enkelt varit för trött för att skiva ner något, känns som att jag inte har återhämtat mig ännu ifrån magsjukan jag hade förra veckan, tror att jag har för lågt hb just nu trots järntillskott och vitamin tillskott, kände mig inte så här trött innan jag blev sjuk, jag har bestämt mig i alla fall att det är dax att försöka att få en sjukskrivning nu så jag ringde min bm och kors i taket så ringde hon upp mig på kvällen och bokade in mig till en doktor tordag nästa vecka på em, samma dag som jag ska till mvc på förmiddagen, så det blir två besök på mvc den dagen, så jag blir nog hemma hela dagen då från jobbet, Bm upplyste mig oxå om att jag faktiskt kunde sjukskriva mig själv en vecka utan läkarintyg oxå, jag hade tänkt göra så om inte min chef hade skjutit upp vårat lönesamtal från torsdag den här veckan till tisdag nästa vecka då vi även har Apt (Arbetsplats träff) på kvällen vet inte om jag orkar jobba en vecka till , jag är alldeles för trött nu, sover ju dåligt på natten oxå, sedan upptäckte jag i dag att jag haft en liten blödning oxå , vet inte varför men kanske ett tecken på att jag borde ta det lite lugnare nu, vilket jag vet att nästan alla mina arbetkollegor tycker oxå, det är bara en, som inte tycks förstå detta, hon verkar tro att jag kommer att jobba ända in i det sista, det är det hon säger, när frågan om vikarie kommer på tal då jag försvinner, då svarar hon att jag har ju några veckor kvar att jobba innan det är dax, varken jag eller någon annan har kommenterar detta, men vi tycker att hon borde förstå att jag inte orkar hur mycket som hellst men men, mår jag som jag gör nu på måndag, stannar jag hemma lönesamtal eller inte.

Förra helgen hjälpte Markus mig att montera ihop spjälsängen som vi köpt , jag kunde inte hålla mig ville ju se hur den såg ut uppsatt;), vi fick lite assistans av Angelika oxå.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar