måndag 26 januari 2009

Helgen gick fort

O!j vad helgen går fort hinner ju inte blinka ens förän den är över hade barnen och Per här i helgen=), fredagen blev en myskväll med film framför tv.n. på lördagen skulle Angelika i väg till stan och träffa Jacqueline och en kompis till henne . medans de hade det trevligt på stan, så Åkte jag och Per till v-ås ( Markus ville inte följa med) för att titta lite på barnvagnar men hitta ingen som föll oss riktigt i smaken, när vi var klara med de så åkte vi och hälsade på kompisar till mig och deras lilla dotter då vi ändå var i v-ås, där blev vi bjudna på mat och annat gott=) söndagen blev bara lugn och skön ;)

i morse försov sig Angelika fast hon var säker på att hon ställt kl rätt men hon hade tur och kom ändå i tid till skolan som tur var,
jag vart ju lite stressad själv eftersom jag själv inte gillar att komma försent, så ville jag ha iväg henne så fort som möjligt. men resten av dagen gick tydligen bra, och även dansen i kväll hade gått bra. skönt det.

Fick en jätte rolig nyhet i kväll =) så nu håller jag tummarna för att det ska gå bra.
sen håller jag tummarna att vi ska få någon av de två 4;orna som vi har sökt, den senaste vi har sökt lät jättefin och hyran var inte så farligt hög, dessutom ingick elen oxå , synd bara att den ligger på andra våningen, jag är ju lite bortskämd nu med en uteplats på bottenplan,
men men.. det skulle vara så skönt att äntligen få flytta ihop. vill ju att vi ska bo ihop då vi får "liten" och slippa åka in själv till förlossningen då den sätter igång, eftersom han har en bit att åka till mig ifrån v-ås , så lär ju jag få åka in i förväg innan han har hunnit till mig eftersom jag oxå har en bit in till Ks hemmifrån mig . men nu ser det ut som att det börjar ljusna på vissa delar =)

på Onsdag ska jag till sjukgymnasten för min bäckenuppluckring, får se vad hon har för tips och råd att ge mig, jag hoppas på något bra iaf. sen har jag ju kvällsmöte på jobbet på onsdag oxå det är ju lite jobbig, eftersom jag kommer hem extra sent då *suck*

På Torsdag ska jag träffa en kompis i från skoltiden vi ska ut och fika efter jobbet. hon ska ha barn nästan samtidigt som mig några veckor innan bara =) det ska bli skoj att träffa henne igen, det var ett tag sedan vi sågs nu, kul och se hur stor hon har hunnit bli ha ha!

Nej nu är det snart dax för mig att krypa till kojs ska ju upp kl 4.45 i morgon bitti eftersom jag har öppningen då, jag kan ju behöva några timmars sömn för att orka jobba ialla fall ;)
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar