tisdag 6 januari 2009

Nystart



Jaha då har man skaffat sig ännu en blogg, ska försöka igen på nytt, att börja skriva av mig lite, kanske det går bättre denna gången, bloggen är tänkt mer för min egen skull att få utlopp för tankar och känslor. och skriva ner sådant som händer mig och min familj i vardagen, kanske det inte blir så intressant läsning för andra, men ni är välkommna att läsa ändå :)

Idag så åkte barnen hem till sin Pappa för att fira jul tillsammans med sin farmor och farfar, de har ju varit med mig och Per under Jul och Nyår uppe i Villhelmina och vi kom hem i fredags igen, Jag har ju haft Angelika hos mig sedan i oktober då det inte har fungerat mellan henne och hennes far, men nu ska de göra ett nytt försök igen varannan helg, men det blir ju ett litet försök redan nu då hon ska sova hos sin far till och med onsdag då hon börjar skolan igen, jag hoppas att det ska gå bra denna gång, mellan dem. men just nu känns det lite ovant med tystnaden här hemma, men det går nog snart att vänja sig vid;)


Nu känner jag att det är dax för lite mat måste ju se till att den lille i magen får sitt:)


Ha en fin kväll kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar